Mindfulness Wandeling

Dagelijks (buiten) zijn en bewegen is gezond en geeft meer geluk (wetenschappelijk aangetoond).
Na de kennismaking gaan we de natuur in. We wandelen met opmerkzaamheid. Soms stoppen we even voor enige adem verruimende oefeningen. Afhankelijk van de mogelijkheden van de deelnemers kan dit worden afgewisseld met:
– snelwandelen
– joggen
– mantra’s
Wil je met een eigen groep? Neem dan contact met mij op.

“Zodat vitaliteit, innerlijke rust en levensvreugde toenemen”.

Wanneer je op de “juiste” wijze oefent is de uitwerking merkbaar door minder fysiekeen mentale stress. Hierdoor kun je meer genieten in je leven of makkelijker de juiste keuzes maken.
– Het Imuunsysteem verbeterd
– Gelukshormonen nemen toe
– De afvoer van afvalstoffen verbetert
– De Conditie en energie verbeteren
– Zenuwstelsel kalmeert
– Er ontstaat mededogen
Wil je ook meedoen? Reageer dan op dit Contact formulier ———————————————————————————————————-
Romy:
Mijn atletiek trainer zei: ”je zult geen marathon kunnen lopen”.
Met mijn doel vast voor ogen lukte het mij om na één jaar trainen de Marathon in Rotterdam binnen 4 uur te rennen.

“Je bent drager van ongekende mogelijkheden.”

DSCF1213 592


WETENSCHAPPERS LATEN WETEN DAT HET BELANGRIJK IS OM TE BEWEGEN:

• vermindering van LDL (slecht) cholesterol gehalte
• vermindering van gewicht
• toename van spieren
• verbetering van de bloeddruk
= levensverlengend

Comments are closed.